DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA:
Denumire oficiala: Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Oradea pentru Granița România-Ungaria (BRECO), CIF 17438340
Adresa: Oradea, str. Calea Armatei Romane, nr.1/A, cod.410051 tel: 0259-473174, fax: 0259-473175, cont bancar RO22RNCB0032046483460001 deschis la BCR Oradea
Punct(e) de contact: Daliana Vigu, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: 0733-928460,
In atentia: Daliana Vigu, expert comunicare
Denumire contract/contracte: servicii de organizare eveniment, închiriere sală, asigurarea pauzelor de cafea și a mesei de prânz, în contextul Programului Interreg V-A România–Ungaria. Evenimentul se va desfășura în Oradea în data de 01.04.2019, conform detalierii de mai jos.
Specificații tehnice:
Total de partcipanți estimat: 28 persoane.
Vă rugăm să utilizați formatul următor pentru comunicarea ofertei dumneavoastră de preț:
Serviciu |
Preț unitar fără TVA | Preț total cu TVA |
Sala de conferința de aproximativ 30 de locuri, dotată conform descrierii de mai jos, precum și spații distincte pentru amenajarea pauzelor de cafea, a mesei de prânz şi a spațiului destinat înregistrării participanților la eveniment* | Per ocazie: | |
Pauza de cafea, conform descrierii de mai jos | Per persoană/pauză: |
|
Masa de prânz, conform descrierii de mai jos | Per persoană |
* Vă rugăm să țineți cont de faptul că pauza de cafea și masa de prânz vor fi servite în spații distincte. În acest sens, în plus față de sala de conferință, spațiul pus la dispoziție de către dumneavoastră trebuie să permită amenajarea pauzelor de cafea, a mesei de prânz şi spațiului destinat înregistrării participanților la eveniment.
Numărul persoanelor care vor participa la eveniment va fi comunicat cu 2 zile înainte de eveniment, în funcție de confirmări.
Închiriere sala de conferința, în următoarele condiții:
Capacitatea sălii: aproximativ 30 de persoane;
Alte caracteristici:
- sală aranjată de tip „U”, care să permită așezarea tuturor participanților la o masă lungă și să existe vizibilitate la ecranul de proiecție.;
- acces la Internet Wifi de viteza mare;
- mesele să fie acoperite cu fețe de masă albe;
- ecran de proiecție şi videoproiector (inclusiv asistență tehnică pentru buna funcționare a acestora);
- mese pentru înregistrare participanți la intrare în sală;
- 2 microfoane mobile.
- 5 prelungitoare;
- aer condiționat sau încălzire, în funcție de necesități;
- locuri de parcare disponibile.
2 pauze de cafea pe durata evenimentului, pentru aproximativ 25 – 30 de persoane:
Pauza de cafea va fi asigurată la un standard ridicat, pentru numărul final de persoane comunicat cu 2 zile înainte de eveniment, funcție de confirmări. Oferta va include, în general:
- mini prăjituri proaspete / produse de patiserie dulci și sărate, proaspete, aprox. 200 g x persoană / pauza de cafea;
- fructe de sezon, aprox. 200 g x persoană / pauza de cafea;
- apă minerală ( mixt, plată /carbogazoasă) 2 buc x persoană / pauză de cafea;
- ceai, câte 1 buc x persoană / pauză de cafea;
- cafea, 2 buc x persoană / pauză de cafea;
- zahăr alb şi brun, miere și lapte pentru pauza de cafea;
1 masă de prânz în stil bufet suedez, pentru aproximativ 25- 30 de persoane:
Masa de prânz tip bufet suedez va fi asigurată la un standard ridicat, pentru numărul final de persoane comunicat cu 2 zile înainte de eveniment, funcție de confirmări.
Aceasta va fi servită în restaurant, cu meniu detaliat (etichete pentru mâncare), adaptat exigențelor și particularităților de organizare a unui eveniment business. Vă rugăm să țineți cont de restricțiile culinare impuse de sărbătorile religioase şi de regimurile vegetariene.
Oferta va fi detaliată şi va include, în general:
- 2 feluri de supe (1 fel cu carne și 1 vegetarian)
- 3 feluri principale (2 cu carne: albă și roșie, 1 vegetarian) / garnituri (3 feluri) / salate (min. 3 feluri) / deserturi (min. 3 feluri)
- apă minerală (mixt, plată /carbogazoasă) 2 buc x persoană;
- cafea, 2 buc x persoană;
- zahăr alb şi brun, miere, și lapte pentru cafea;
Ofertele vor fi depuse până în data de 25.03.2019, ora 13:00, via email la adresele This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. și This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau personal la secretariat BRECO, până la data și ora limită. Acestea vor conține prețul unitar/persoană, conform specificațiilor de mai sus. Vă rugăm să detaliați ofertele depuse.
Tip anunț: Cumpărări directe Anexa 2.
Tip contract: Servicii de organizare evenimente, respectiv servicii de catering.
Cod si denumire CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente; 55521200-0 Servicii de livrare a mâncării; 5552000-1 Servicii de catering.
Descriere contract: servicii de organizare eveniment, închiriere sală, asigurarea pauzelor de cafea și a mesei de prânz
Condiții referitoare la contract: Conform specificațiilor tehnice.
Informații suplimentare: Prezentul anunț publicitar nu reprezintă o obligație de cumpărare din partea autorității contractante decât după transmiterea unei comunicări in acest sens. Informații suplimentare se pot obține la: Daliana Vigu, Telefon: + 40733 928 460. Vor fi transmise notificări privire la rezultatul evaluării ofertelor tuturor ofertanților.