LOADING
PREV
NEXT
https://www.brecoradea.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/demo.1gk-is-100.jpg
https://www.brecoradea.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/demo.12gk-is-100.jpg
https://www.brecoradea.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide-intereggk-is-100.jpg

Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Romania

Detalii

Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Romania

Detalii

test

Detalii

Servicii pentru organizarea a două evenimente de tip ateliere de lucru

DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA:

Denumire oficiala: Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Oradea pentru granița România-Ungaria (BRECO), CIF 17438340

Adresa: Oradea, str. Calea Armatei Romane, nr.1/A, cod.410051 tel: 0259-473174, fax: 0259-473175, cont bancar RO22RNCB0032046483460001 deschis la BCR Oradea  

Punct(e) de contact: Daliana Vigu, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , Telefon: + 40733 928 460.

In atentia: Daliana Vigu, expert comunicare

 

ANUNT nr.1509/06.06.2019

 

Denumire contract/contracte: pentru organizarea a două evenimente de tip ateliere de lucru pentru pregătirea viitoarei perioade de programare 2020+, care se vor desfășura, după cum urmează:

Dată şi locaţia:

  1. 29.07.2019 - în Timișoara, pentru județele Timiș și Csongrád;
  2. 30.07.2019 - în Arad pentru județele Arad și Békés;

Servicii necesare: servicii de organizare eveniment, închiriere sală, echipamente de traducere simultană, asigurarea pauzelor de cafea şi a mesei de prânz.

 

Specificații tehnice:

  • Sala de conferință de aproximativ 50-60 locuri, dotată conform descrierii de mai jos (inclusiv cu echipament pentru traducere simultană), spații distincte pentru amenajarea pauzelor de cafea, a mesei de prânz şi spațiu destinat înregistrării participanților la eveniment pentru fiecare dintre locațiile precizate mai sus, conform descrierii detaliate în caietul de sarcini anexat.
  • 2 Pauze de cafea, conform descrierii detaliate în caietul de sarcini anexat.
  • Masa de prânz, conform descrierii detaliate în caietul de sarcini anexat.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că pauzele de cafea şi masa de prânz vor fi servite în spații distincte. În acest sens, în plus față de sala de conferință, spațiul pus la dispoziție de către ofertanți trebuie să permită amenajarea pauzelor de cafea, a mesei de prânz, şi spațiului destinat înregistrării participanților la eveniment.

 

Data limită depunere oferte: Ofertele se depun pentru fiecare locație în parte până în data de 12.06.2019, ora 13:00.

Prelungire termen de depunere a ofertelor până în data de 14.06.2019, ora 13:00.

Ofertele se depun pe email sau personal la secretariat BRECO: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. și pe This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. până la data și ora limită. Ofertele vor conține prețul unitar/persoană, conform specificațiilor din caietul de sarcini anexat. Vă rugăm să detaliați ofertele depuse.

Tip anunt: Cumparari directe Anexa 2.

Tip contract: Servicii de organizare evenimente.

Cod si denumire CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente; 55521200-0 Servicii de livrare a mâncării; 5552000-1 Servicii de catering.

Descriere contract: servicii pentru organizarea unor evenimente tip ateliere de lucru pentru pregătirea viitoarei perioade de programare 2020+.

Conditii referitoare la contract: Conform specificațiilor tehnice cuprinse în caietul de sarcini anexat. Contractele se vor încheia pentru fiecare locație în parte.

Informatii suplimentare: Prezentul anunt publicitar nu reprezinta o obligatie de cumparare din partea autoritatii contractante decat dupa transmiterea unei comunicari in acest sens. Informatii suplimentare se pot obtine la: Daliana Vigu, Telefon: + 40733 928 460. Se vor trimite notificări tuturor ofertanților care vor depune oferte cu privire la rezultatul evaluării.

Caiet de sarcini

Copyright by BRECO. All rights reserved.