DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA:
Denumire oficiala: Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Oradea pentru granița România-Ungaria (BRECO), CIF 17438340
Adresa: Oradea, str. Calea Armatei Romane, nr.1/A, cod.410051 tel: 0259-473174, fax: 0259-473175, cont bancar RO22RNCB0032046483460001 deschis la BCR Oradea
Punct(e) de contact: Marian Rus, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: 0733-928457,
In atentia: Marian Rus, expert Management Intern
ANUNT nr. 2707/27.09.2019
Denumire achiziție directă: Servicii de revizie multifuncționale de la sediul BRECO str. Calea Armatei Române, nr.1/A, Oradea (verificare echipament, curățare, setări).
Data limita depunere oferta: 01.10.2019, ora 15:00. Ofertele se depun pe email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau personal la sediul BRECO până la data și ora limită. Ofertele depuse după data și ora limită nu se vor lua în considerare.
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 50313100-3 Servicii de reparare a fotocopiatoarelor, 50313200-4 Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor, 50314000-9 Servicii de reparare şi de întreţinere a faxurilor, 50312300-8 Repararea şi întreţinerea echipamentului de reţea de date.
Descriere: Servicii de revizie multifuncționale de la sediul BRECO str. Calea Armatei Române, nr.1/A, Oradea. Ofertanții vor oferta prețul de manoperă în lei/buc multifuncțională (fără TVA). Operatiuni incluse în prețul ofertat: Deplasare la sediul BRECO; Demontare echipament; Curatarea sistemului de preluare si transport hartie (role preluare/separare hartie, role/benzi transport hartie, ghidaje, etc).; Curatare subansamblu cuptor (gherute desprindere, termistor, termostat, rola fixare, rola presoare, etc); Curatare unitate laser; Aspirare echipament; Montare echipament; Reglaje, teste, setări. Ofertanții vor specifica dacă sunt plătitori sau nu de TVA. Multifuncționalele existente la sediul BRECO, sunt următoarele:
Pentru fiecare echipament se va întocmi un raport de service în care se vor specifica problemele depistate și piesele necesare pentru eventuale reparații. Piesele necesare pentru eventualele reparații vor face obiectul altei achiziții. Prestatorul de servicii va face ulterior ofertă pentru piesele depistate defecte pentru fiecare echipament în parte, precum și manopera pentru înlocuirea acestora, urmând ca Autoritatea Contractantă să decidă achiziția acestora de la prestator sau din catalogul electronic SEAP.
Criteriu de atribuire: Prețul cel mai mic.
Prezentul anunt publicitar nu reprezinta o obligatie de cumparare din partea autoritatii contractante decat dupa transmiterea unei comunicari in acest sens. Informatii suplimentare se pot obtine la adresa de e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , sau la nr. de telefon 0733 928457. Se vor trimite notificări tuturor ofertanților care vor depune oferte cu privire la rezultatul evaluării.